Z zaufanego źródła przekazuję wam dokładny opis tego, w jaki sposób najlepsza agencja w województwie wykonuje komunikację marketingową dla klientów. I jak ty, bez ryzyka, możesz zrobić to w domu.
Komunikacja marketingowa firmy – procedura tworzenia:
1. Nagraj siebie, jak mówisz o swojej firmie.
2. Spisz nagranie do pliku tekstowego.
3. Dodaj 3 banały z internetu, pasujące do każdej branży, coś w stylu kochamy swoich klientów i pracowników, mamy doświadczenie itd.
4. Wejdź na stronę Tkaczyka, zamknij oczy, pacnij palcem w ekran, otwórz oczy i przepisz jeden akapit, dotyczący wybranego drogą losowania typu marki.
5. Całość podziel na 30 stron.
6. Zmień czcionki i kolor tła dokumentu.
7. Nie zapomnij, że firma oprócz nazwy ma zawołanie np. Tekemeke. Twoje słodkie wojaże. Bez Twoje słodkie wojaże nie byłoby profeszynal, a ty przecież jesteś profeszssz i wiesz, co w branży piszczy.
8. Zapisz jako pdf.
9. Jeśli jesteś pracownikiem agencji: Wystaw fakturę.
No to kochani, jesteście po szkoleniu. Możecie pisać w cv, że potraficie robić (opracowywać, kreować) komunikację marketingową firm (przedsiębiorstw, marek).
Fanfary.
Tadadadaam!
A jako przedsiębiorcy, nie kupujcie takiej kupy. Nie chciałam jechać hejtem. Po prostu zadziwia mnie, ile i jak niskiej jakości ludzie są w stanie kupić, bo coś ma ładne opakowanie – w tym przypadku świetny PR agencji. Ale dla was już takiego świetnego nie stworzą.
Nikt nie wie o twojej firmie więcej niż ty.
Jeśli lubisz moje teksty, zapisz się na otrzymywanie info o nowych na maila.
A jeśli uwielbiasz moje teksty, kup mi ciastko.
Przez ten link możesz dostać 50 zł zwrotu za zrealizowany pobyt z Booking.