Komunikacja marketingowa firmy w 9 punktach i jak jej nie robić - blog Pani Strzelec, antykonsumcjonizm, swiadome zycie

Z zaufanego źródła przekazuję wam dokładny opis tego, w jaki sposób najlepsza agencja w województwie wykonuje komunikację marketingową dla klientów. I jak ty, bez ryzyka, możesz zrobić to w domu.

Komunikacja marketingowa firmy – procedura tworzenia:

1. Nagraj siebie, jak mówisz o swojej firmie.

2. Spisz nagranie do pliku tekstowego.

3. Dodaj 3 banały z internetu, pasujące do każdej branży, coś w stylu kochamy swoich klientów i pracowników, mamy doświadczenie itd.

4. Wejdź na stronę Tkaczyka, zamknij oczy, pacnij palcem w ekran, otwórz oczy i przepisz jeden akapit, dotyczący wybranego drogą losowania typu marki.

5. Całość podziel na 30 stron.

6. Zmień czcionki i kolor tła dokumentu.

7. Nie zapomnij, że firma oprócz nazwy ma zawołanie np. Tekemeke. Twoje słodkie wojaże. Bez Twoje słodkie wojaże nie byłoby profeszynal, a ty przecież jesteś profeszssz i wiesz, co w branży piszczy.

8. Zapisz jako pdf.

9. Jeśli jesteś pracownikiem agencji: Wystaw fakturę.

No to kochani, jesteście po szkoleniu. Możecie pisać w cv, że potraficie robić (opracowywać, kreować) komunikację marketingową firm (przedsiębiorstw, marek).

Fanfary.

Tadadadaam!

Komunikacja marketingowa firmy w 9 punktach i jak jej nie robić - blog Pani Strzelec, antykonsumcjonizm

A jako przedsiębiorcy, nie kupujcie takiej kupy. Nie chciałam jechać hejtem. Po prostu zadziwia mnie, ile i jak niskiej jakości ludzie są w stanie kupić, bo coś ma ładne opakowanie – w tym przypadku świetny PR agencji. Ale dla was już takiego świetnego nie stworzą.

Nikt nie wie o twojej firmie więcej niż ty.


co czyta pani strzelec

Otrzymuj email o publikacji nowych artykułów.
Wpisz swój adres email: